Gyakori Kérdések

 

 

Hogyan kapom meg a pálinkát?
Pálinkáinkat futárszolgálattal szállítjuk ki, amelynek postaköltségét a Cég fizeti. Kérjük továbbá, hogy a megrendeléskor adjon meg minden olyan információt, amire a kézbesítőnek szüksége lehet, hogy minél pontosabb legyen a kézbesítés. A csomag feladásáról értesítjük Önt.

Mi történik, ha a pálinkám nem érkezik meg vagy sérült a csomagolás?
A hibát jelezzük a futárszolgálatnak, sérülés esetén kérjünk fényképes dokumentációt, hogy a kártérítési igényünket érvényesítsük a szolgáltató felé. Természetesen pálinkáját rövid időn belül pótoljuk.

Hogyan tudok fizetni?
Fizethet banki átutalással vagy utánvéttel a futárnak.

A vásárolt terméket helyszini átvétel esetén bankártyával, átutalással vagy készpénzel tudja kifizetni .

Web felületen történő vásárlás esetén online fizetésre nincs lehetőség .