Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)

Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és cégünk internetes oldalán rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti , és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) amely Ön és az Üzemeltető között mint egyezség létrejött. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et. A webboltban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között. A vásárlási szerződést az Üzemeltető írásban megkötött szerződésnek tekinti.

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Kessel-Bau Kft.
  • Székhely/Postacím: 3700 Kazincbarcika,Tardonai út 160
  • Képviselő:  Zima Jenő, Zachar Róbert
  • Adószám: 11924865-2-05
  • Cégjegyzékszám: 05-09-007950
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség E-mail: primapalinka@gmail.com
  • Telefon: +3648/310-076

Vásárlás menete:

A vásárló a kiválasztott termékre kattintva elolvashatja annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Az ezután következő felületeken lehetősége nyílik ki különböző díszdobozok, illetve kapcsolódó termékek közül választani (nem kötelező). Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A Kosaram gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Szállítási adatok megadása" gombra. Itt regisztráció nélküli vásárlása során adja meg számlázási és szállítási címét.

Válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Vásárlás” gombra. A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Minden rendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailekben található telefonszámok bármelyikét. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A megrendeléseket az illuziopalinka.hu webáruház elektronikus formában automatikusan tárolja. Felek  az  elektronikus  kereskedelmi  szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény / 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy az illuziopalinka.hu webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó.

Árak: Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett látható. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint lentebb is megtalálható.
Online fizetésre nincs lehetőség.!


Szállítási és fizetési módok, díjak: A megrendelt pálinkákat minden esetben DISZKRÉTEN csomagolt küldeményben szállítjuk, a csomag sem küllemében, sem a feladó megjelölésében nem utal a küldemény tartalmára.

Belföldi házhozszállítás futárszolgálattal

Szállítási határidő:

  • Abban az esetben ha van készleten a termékből, akkor a kiszállítási határidő 3-5 munkanap.
  • Abban az esetben ha nincs készleten a termékből, akkor a kiszállítási határidő 7-10 munkanap.

A megrendelt termékek házhoz szállítását a EKM EXPRESSZ futárszolgálat végzi. A szállítás munkanapokon, 8-17 óra közötti időintervallumban történik, de általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet célszerű megadni, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

Kérjük a csomag átvételét ne bízza kiskorú gyermekére, mert a futár szigorúan csak 18. életévüket betöltött megrendelőknek adhatja át a megrendelt termékeket. A futár kétség esetén a megrendelő életkorának igazolását kérheti az áru átadása előtt. 18 év alatti személy szeszesital tartalmú csomagot nem vehet át. Javasoljuk hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni, az esetleges hiány vagy sérülés tényét fuvarlevélen javasolt rögzíteni! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Szállítási határidő: Szombaton és vasárnap nincs csomagfeladás! A Jövedéki termékekre (2003. évi CXXVII.110. § (5)) vonatkozó törvény alapján EU-n belüli kiszállítás esetén, egy  vásárló megrendelésenként maximum 10 liter pálinkát vásárolhat!

Szállítási díj belföldre futárszolgálattal:

  • Az egész országban 2000 Ft (az ár az ÁFA-t tartalmazza)
  • Fizetés az áru átvételekor (Utánvét)

Ha házhozszállítást választja, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni. A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.

Panaszkezelés: Megrendelésével és a szállítással kapcsolatos panaszait, észrevételeit a "Kapcsolat" menüpont alatti űrlap kitöltésével, a primapalinka@gmail.com  email címen, vagy a +3648/310-076, 0670/311-71-76 -es telefonszámon, illetve a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 160 . címre postai levél útján is közölheti. A bejelentésre legkésőbb 30 napon belül a panasz közlésével azonos módon érdemi választ adunk.

Elállás joga: A megrendelőt megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállás jog, amely szerint a megrendelt termékek átvételét (vagy ha a termék átvétele még nem történt meg a szerződésmegkötésének napját) követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó és/vagy a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. § d), illetve 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.  A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a Kessel-Bau Kft-nek(azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Ezzel szemben a Kessel-Bau Kft biztosítja, hogy a megrendelt termék kézhez vételétől számított 20 munkanapon belül a vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Kessel-Bau Kft köteles a termékért kifizetett vételárat és a szállítás költségét visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást követő 14 napon belül. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 20 napon belül teheti meg. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 20 nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. Elállás esetén az üzemeltető nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli!

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd: A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.. 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet

A szállítástól elállás: Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a fenti feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

Megrendelés módosítása, törlése: A megrendelés visszaigazolását áruházunk a megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül igazolja vissza. A vásárlási szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést 48 órán belül nem igazoljuk vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

A megrendelő a kiszállítás megkezdéséig (a csomag futárnak történő átadása) jogosult a megrendelés utólagos módosítására, díjtalan elállásra. Az elállást írásban, a rendelésazonosító-szám megjelölésével kell a  primapalinka@gmail.com  címre eljuttatni. Az elállás akkor érvényes, ha azt az Üzemeltető visszajelezte.